12 тролейбусів для міста буде закуплено за 12 млн 924 тис. грн

26 жовтня уХерсонській міській раді відбулось засіданняпостійноїдепутатської комісії з питань транспорту, дорожньої інфраструктури та зв’язку.

Одним із питань, порушених на комісії, стала закупівля12 тролейбусів, з приводу якої у Херсонській міськраді минулого тижня вібулась нарада за участі представника фірми-переможця аукціонних торгів, міського голови та директора КП «Херсонелектротранс».

По завершенню цієї наради відбулись також перемовини з постачальником щодо зниження ціни та підписано додатковий договір. Про це на комісії розповів Єгор Устинов.

Як ужеповідомлялось раніше,під час переговорів представникТОВ“Торговий Дім “ЛІТАН”погодився використати при фарбуванні більш дорогу фарбу (акрилову емальMobihel) і укомплектувати кожен тролейбус додатковим комплектом нових шин.

Одна шина коштує близько 5 тисяч гривень, а на кожному з 12 тролейбусів їх по 6. Тож це зекономить бюджету Херсона близько 360 тисяч гривен.

Також постачальник зобов’язався укомплектувати кожен тролейбусспеціальними слюсарними інструментами, двома вогнегасниками, двома противідкотними упорами, встановити в кожному салоні не менше 6 компостерів та замінити оббивку сидінь.

За умовамидодаткового договору,постачальникбуде проводити пусконалагоджувальні роботи тролейбусів та навчати працівників «Херсонелектротранс» методам ремонту і техобслуговування машин нової для них моделі.

За словами Єгора Устинова, вдалося досягти і зниження ціни, визначеної під часаукціонних торгів «Prozorro».За підсумками торгів вартість 12 тролейбусів становила 13 347 720 грн, а у результаті перемовин її було знижено до12 924 000 грн. З урахуванням додаткової комплектації тролейбусів та фарбування, в цілому, заощаджено 423 720 грн. від початкової суми.

Тролейбуси чеського виробництваŠkoda 14Tr, які буде закуплено найближчим часом, мають високу підлогу. Як говорить директор «Херсонелектротрансу», вони обладнані системою регулювання рівня підлоги при висадці пасажирів.

«Ці тролейбуси, навіть не нові, є більш якісними у порівнянні, наприклад, з тролейбусами українського виробництва «Богдан» на китайському шасі. Тож і на їх ремонт, обслуговування буде витрачатися менше коштів», — резюмує Єгор Устинов.

Share Button

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *