Аудитори аналізують дані звернень громадян

Упродовж І-го півріччя 2018 до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області звернулися 90 громадян із 41 зверненням, колективних звернень -2. Поштою надійшли 24 звернення, від громадян на особистому прийомі – 4, через органи влади – 13.

У зверненнях – питання соціальної політики та соціального захисту населення, трудового законодавства та оплати праці, діяльності місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; діяльності підприємств і установ, а також з інших питань.

Зокрема, надано відповіді на 33 звернення, решта – на розгляді. На 15 звернень дано обґрунтовані роз’яснення, 3 звернення направлено за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», з інформуванням автора, 15 звернень розглянуто позитивно.

Share Button