Ми зібрали у пасьянс усі факти і на основі цих фактів зробили висновки
Факт перший і загальновідомий — на вильоті з Білгорода у бік Росії було збито військово-транспортний літак Іл-76.

Факт другий — уранці цей літак прилетів із Сирії. Летів за маршрутом Сирія-Саудівська Аравія-Іран-Росія

Факт третій – було скасовано обмін полоненими українськими військовополоненими.
Далі факти пішли косяком — українська сторона зняла з інформаційного поля новину про те, що Україна збила російський військово-транспортний літак.
У полі, де впав літак, не пустили російських мнсників і медиків. Місце падіння було оточене і за оточення пускали лише співробітників ФСБ.
У Росії почали розганяти тему, що літак був з українськими військово-полоненими і був збитий українськими системами ППО.
США раптом відхрестилися від будь-якої причетності до інциденту
Однак при цьому фотографії поля усіяного тілами майже 70 людей не давали. Була фотографія із загиблим пілотом літака. Одна.
А ось тут пішло те, що ніколи не було при жодному збитті російських літаків під час війни. Росія ініціювала скликання РБ ООН щодо збитого військово-транспортного літака.
Правда цікаво? За тиждень до цього збили відразу два дуже схожі літаки, але в жодному випадку про РБ ООН не йшлося.
Росія педалювала тему, що на борту були українські військовослужбовці, але жодного фото протягом доби в інформаційному полі не з’явилося.
Правда цікаво та інтригуюче?
А тепер версія яка пояснює все.
На борту Іл-76 були іранські фахівці.
Саме в Україні почали відзначати, що в її небі з’явилися перші новітні реактивні Шахеди з Ірану.
Новинка, яка вимагала участі іранських інженерів для роз’яснення технічних особливостей застосування нової зброї.
Офіцерам КВІР цікавим був досвід практичного застосування новітніх модифікацій шахедів на полі бою.
І тут усе стає гранично ясно.
США спростували свою причетність до падіння літака з іранськими інструкторами, щоб уникнути ескалації своїх відносин з Іраном. На Близькому Сході і так гаряче, нема чого там доходити до точки кипіння ситуації.
Фотографій поля засіяного вбитими також не було — тіла всі були у формі корпусу вартових ісламської революції і видати близько 60-70 осіб за українських військовополонених було б важко, небезпечно та й нема чого.
Оскільки пасажири були з Ірану, а інциндент був на території Росії, то вам звернення до РБ ООН — злісні хохли збили літак з іранцями над територією Росії. Це бп міжнародний інцидент.
Про всяк випадок українська сторона приглушила свою участь у збитті цього літака, не було б без необхідності доводити до крайності українсько-іранські відносини.
Тим більше, що окрім української сторони збити літак могли самі росіяни через відображення атаки дронів на росію, що проходив приблизно в цей час.
Уважний читач міг відзначити, що цього дня о 10 годині ранку російськими каналами пройшло повідомлення про збиття ними дрона, що прямував углиб країни.
Збити військово-транспортний літак могли російські ДРГ зі складу Легіону Свобода Росії, принаймні вони почуваються в Білгородській області як у своїй кишені.
До чого тут українські військово-полонені та скасування обміну полоненими
При тому, що цей літак висадив частину іранських інструкторів і вантаж, імовірно нові шахеди та системи управління, вилетів із Білгорода на аеродром Чкаловський, у Підмосков’ї.

Звідки ці українські військово-полонені і мали бути доставлені до місця обміну, на аеродром десь біля кордону, біля точки обміну.

Але оскільки літак яким українських полонених мали везти з Підмосков’я був збитий, то природно обмін був поставлений на паузу.
Оскільки обмін було поставлено на паузу, то українська сторона зібрала в Києві сім’ї полонених для роз’яснення ситуації. Що їх рідні живі, а не лежать на полі в Білгородській області.
Там, у Білгородській області, лежать інженери та офіцери КСІРА
Хто збив і чому збив цей злощасний літак автор має думку але це не тема даної статті
Автор — Ігор Іванович Луценко
Джерело — Новини Генічеська та України