Програму «Гроші» з телеканалу І. Коломойського звинуватили у провокаціях під час блокади АР КРИМ

Заява Оперативного штабу акції по блокаді окупованого Криму у зв’язку з почастішанням інформаційних провокацій і брехливим випуском передачі «Гроші» від 05.10.2015.

Минуло всього лише 2 тижні з початку акції по блокаді Криму. Але судячи з того, що проти акції вже почалася відкрита інформаційна війна, в рядах правлячих олігархічних кланів наростає істерія. Очевидно, навіть за короткий час блокади режим внутрішньої окупації зазнав значних збитків.
Про те, що блокада Криму відчутно вдарила по кишені продажних представників гнилої системи, можна судити і по активізації провокацій на блокпостах, і по зростаючий в геометричній прогресії кількості інформаційних вкидів, і по абсурдності замовних передач на телебаченні.
Поки блокада Криму набирає обертів, прагнення олігархату захистити «чесно» награбоване набуває все більш потворні форми. Це явище можна безпосередньо спостерігати ознайомившись із випуском передачі «Гроші», який вийшов на каналі «1+1» вчора, 5.10.2015.
Цей телевізійний продукт є не більш ніж інформаційною провокацією, яка має на меті дискредитацію учасників та ідеї акції по блокаді Криму, а також патріотичний рух в цілому. Замість того, щоб об’єктивно висвітлити події, які відбуваються на блокпостах, журналісти «Грошей» викривили реальність до невпізнання.
З перших хвилин у передачі звучать антиукраїнські меседжи, заяви на підтримку країни-окупанта та груба брехня. Для того, щоб ввести глядачів в оману, автори програми використовують примітивні маніпуляції суспільною свідомістю. Наприклад, на самому початку передачі ведучий вимовляє фразу в кращих традиціях російського телебачення, про те що нібито активісти планують потягом відправляти продукти в Крим.
Багато разів відеоряд не відповідає тому, що говорять журналісти. Більша частина кадрів є банальним фейком. Наприклад, у сюжеті йдеться про блокпост в Каланчаку, а журналісти весь час показують Чаплинку. Репліки активістів спеціально вирвані з контексту, з метою обдурити глядача свідомо спотворено зміст їх слів. Багато слів, які приписуються нашим активістам, взагалі відсутні на запису, але якимось чином присутні на субтитрах.
Стало відомо, що ведучі програми «Гроші» обманним шляхом проїхали перший блок пост в Каланчаку. Вони запевнили, що вони — волонтери, які їдуть до нашої активістки Айдане на кухню та продемонстрували коробки з-під продуктів. Оскільки всі знають, що на кухню регулярно приїжджають волонтери, то їх пропустили на другий, найближчий до кордону блокпост, який вже неможливо подолати з товарами та продуктами. Однак, журналістка «Грошей» продовжує брехати, кажучи, що далі вони не поїхали за власним бажанням.
Підводячи підсумок, хочемо підкреслити, що ми розуміємо, що перейшли дорогу зовнішнім і внутрішнім ворогам України. В ході акції ми перекрили олігархам фінансові потоки і заблокували їх бандитський бізнес. Проте, очевидно, що ми знаходимось на вірному шляху, якщо представники гнилої системи вже розгорнули проти нас інформаційну війну.
Надалі ми плануємо подати судовий позов на телеканал «1+1», за цей брехливий матеріал і спробу дискредитувати акцію з блокади Криму.

Справедливість буде відновлено.
Блокада триває.

Штаб громадської блокади:
Представник Меджлісу
кримськотатарського народу
Представник «Автомайдану Київ»
Представник національного
визвольного руху «Правий Сектор»
Представник цивільного корпусу «Азов»
Представник громадської організації «Січ»
Представник «Айдару»
Голова штабу громадської блокади Іслямов Л.Е.

 

Share Button